Selamat datang!

Terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya. Blog ini ditubuhkan bagi tujuan kemudahan membeli dan menjual peralatan terpakai...jika anda berminat dengan barang-barang yang diiklankan di sini ataupun mungkin anda sendiri mempunyai barang-barang terpakai yang ingin dijual tetapi masih dalam keadaan baik, sila hubungi saya di talian yg tertera.
Terima kasih....

Tuesday, March 13, 2012

Kayu 1/2 x 1 inci



Salam, baru2 ni saya ade beli kayu utk dibuat reban puyuh..malangnya bila dh beli baru perasan ianya x bera[a sesuai utk keperluan saya. jadi saya berhajat nk jual kayu ni kpd sesiapa yg berminat. berikut ialah spec kayu tersebut :-



- saiz 1/2 x 1 inci


- panjang 4- 5 kaki setiap batang


-tidak diketam


- jumlah stok dlm 5000 kaki


- lokasi klang

- harga 16 sen sekaki





Jadi sesiapa yg berhajat nk guna kayu ni utk keperluan masing2 bolehla menghubungi saya. terima kasih.

No comments:

Post a Comment